29 september 17:46

 
 
Igår var jag och införskaffade presenter som jag ska ha med mig till Frankrike. Köpte två likadana kokböcker till Audrey och Emilie. "Sju sorters kakor",  den är skriven på engelska och innehåller recept på typiska svenska desserter, kakor och pajer. Köpte också en varsin Sverigeflagga och Sverigenyckelringar då båda två är tokiga i Sverige, dock är det riktigt svårt att hitta Sverigesaker i Norrköping. Sen har Eric, Audreys pappa, bett om "Wild chips" som jag hade med mig när vi åkte dit med skolan, kul att han tyckte om det!

I samband med att jag inhandlade kokböckerna unnade jag mig själv två böcker som jag länge velat läsa men varit för snål för att köpa och för lat för att låna på biblioteket. Andra boken av hungerspelstriologin, "Fatta eld" och uppföljaren av boken "Frost".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0