31 juli 00:50

Har kurerat mig i Linköping de två senaste dagarna men nu är jag hemma igen. Jag mår mycket bättre men det känns som att det kommer ta tid innan jag är 100 % frisk.. Idag var sista sjukskrivningsdagen, imorgon är jag ledig och på onsdag är jag på't igen. Är så himla trött på att gå hemma och göra ingenting så det ska bli riktigt skönt att komma tillbaks till jobbet och göra något vettigt, det är bara hoppas på att jag är tillräckligt frisk då och att det inte blir värre av att börja jobba igen.

Nu är klockan alldeles för mycket, imorgon/idag förmiddag så ska jag hem till min kusin och busa lite med kusinbarnen. Vill passa på att träffa dom så mycket som möjligt, de växer så himla fort och det känns som att man missar massor emellan varje gång man träffar dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0