9 januari 22:50

Att flytta är en stor händelse men jag har ändå inte lyckats nämna något om det här, det gick så himla fort. Nu har vi iallafall flyttat ifrån lägenheten i Eneby till en lite mindre lägenhet i Haga, detta på grund av att mina syskon flyttat ut och en femma blir då onödigt stort för 3 (4) personer. Återstår nu bara att packa upp alla saker, kul att inreda ett nytt rum men också väldigt jobbigt att få upp allting och rensa bort sådant som man inte vill ha kvar.

Befinner mig i Linköping och imorgon väntar min första skoldag efter lovet, ska bli otroligt jävla jobbigt. Två och en halv veckors ledighet tog inte bort min skoltrötthet alls.. Vilket suger. Annars då, livet rullar på som vanligt och ikväll har jag lyckats med något som jag aldrig förut lyckats med - utplåna alla medspelare i RISK. Det var kul, att för en gång skull vara den som leder överlägset mot alla andra istället för att vara den som inte kan anfalla för att man har för få gubbar och dör efter en halvtimme. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0