25 januari

25 varje månad är min favoritdag precis som för många andra, LÖN. Jag brukar alltid använda upp hela min lön, och väldigt mycket pengar går åt till onödiga saker. Men den här gången har jag faktiskt varit duktig och fört över en del av kakan till en av mina fonder - nån gång ska jag väl ha råd att åka till Afrika, eller kanske köpa mig en bil.

Febern lyckades hitta hit i måndags natt så har varit hemma från skolan både igår och idag, var dock tvungen att åka dit en sväng i eftermiddags för att hämta jobbnycklarna samt gör en labb i mikrobiologin på omprovstiden eftersom att jag är på praktik då den genomförs på lektionstid.

Nu ska jag försöka få iordning på min garderob, hyllor ska upp osv. Jag har inte tagit mig tid till att fixa den sen vi flyttade hit så alla mina kläder ligger i en enda stor hög på botten av garderoben - börjar tröttna på att inte hitta det jag vill ha på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0