22 januari 01:27

Börjar bli nervös och har svårt att somna på kvällarna då alla tankar far iväg till Teneriffa och allt vad det innebär, flygresa, byte av flyg, möten med främmande människor som inte talar engelska, göra fel för att kommunikationen är dålig. Samtidigt är jag så ivrig och ser fram emot det så mycket, jag vet att det kommer gå bra, att mina tre veckor där kommer bli något av det bästa jag upplevt i hela mitt liv. Eller jag önskar det iallafall. Hade det blivit som planerat, att både jag och Becca skulle åka, då skulle jag inte känna någon oro eller vara det minsta nervös - då hade jag bara längtat och jag är något besviken och faktiskt lite ledsen över att det inte blir som det skulle ha blivit. Jag hade verkligen längtat efter att få åka iväg och ha tre awesome veckor med en bra kompis, då hade allt varit så underbart. Jag ska inte klaga, jag är superglad, men det blev bara en så stor omställning helt plötsligt så det är svårt att inte göra det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0