15 januari 20:40

Tillbaka i Norrköping efter en riktigt bra, lugn och skön helg i Linköping hos Jonas mamma. För att summera helgen kort så var jag, Jonas och Jocke och käka på Texas Longhorn i fredags, kvällen avslutades med ett parti risk, på lördagen tog vi en lång och välförtjänt sovmorgon och under dagen kom även Sofia ut till landet och det blev det ett parti risk som avslutade den kvällen också. Idag har vi inte gjort många knop förutom på resan tillbaka till Norrköping. 

När jag har möjlighet till det tänker jag faktiskt passa på att lägga mig tidigt ikväll, gärna nu. Det händer sällan att jag kan somna tidigt då jag har skolarbete att göra, så det ska bli riktigt skönt att vara ordentligt utvilad imorgon då skolan drar igång igen. Ny termin, nya kurser - både ser och inte ser fram emot det. Mikrobiologi 09:15 imorgon bitti lockar inte så värst mycket, har dessutom inte haft en jobbig teoretisk kurs som man inte vill läsa sen i ettan.. Men jag får skylla mig själv, det är mitt individuella val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0