15 september

Första praktikveckan lider mot sitt slut, denna gång är jag på Kolmårdens Tropicarium vilket jag säkert nämnt tidigare. Jag kan väl säga såhär, det är kul att slippa vara i skolan och få vara i den fina miljö som är i på Troppan men det suger att inte kunna göra sin praktik till 100%.. Dels finns det inte mycket jag kan göra, och dessutom det jag gör blir inte lika bra som det skulle blivit om jag inte var invalid plus att de tar dubbelt så lång tid. Det är väl förståligt men för mig jävligt jobbigt. När jag fått chansen att ha praktik där vill man ju kunna göra och uppleva allting som man kan få uppleva, sen vill man ju självklart få in en fot i företaget och göra riktigt bra ifrån sig för framtiden. Det är svårt för mig.

Och för er som inte har varit på "Troppan" så är det här jag håller hus om dagarna!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0