21 september

Var till slut tvungen att lyssna på min kropp och stanna hemma från praktiken idag, känns sjukt segt att behöva ta igen dagarna en annan gång men jag antar att det är det bästa för mig.

Håller på att styra med studenkryssningen, biljetterna har varit bokningsbara i fyra timmar snart och 8 städer ska dela på 2000 platser.. Känns som om dom kommer gå åt som smör och att man måste boka NU för att ens få plats. Det svåra är att ena halvan av klassen har praktik och den andra är i skolan vilket gör saker och ting svårare, för man träffar ingen och kan därför inte prata ihop sig och boka tillsammans. Allting sker över telefon just nu vilket är jobbigt och virrigt. Men allting löser sig till slut har jag hört!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0