11 september

Har haft en lugn och ganska tråkig helg ute på landet hos Jonas, men det var skönt att komma ut dit igen efter två veckor här hemma! Framförallt när jag inte kommer kunna åka dit på tre veckor nu. Två veckors praktik väntar, blandade känslor och tredje och sista prakitkveckan drar vi iväg till Frankrike.

Igår fick jag en väldigt bra nyhet av Malin. Hon och jag kommer bo hos Audrey (en av tjejerna som bodde hos Malin som vi blev väldigt bra vän med). Det känns bara roligt, och väldigt tryggt, nu slipper jag nervositeten av att kanske få bo med okända människor. Och även om det inte känns det minsta kul att åka dit med kryckorna, känns det iallafall bättre nu när jag kommer bo hos någon jag känner sen innan och som vet om att jag går med kryckor.

Anlände precis från köket efter att ha lagat köttfärssås med Jonas. Jag hatar att både göra och äta matlådor.

Nu blir det en dusch och sedan förbereda lite för imorn så att jag kan sova så länge som möjligt. Typiskt att jag måste till vårdcentralen så att jag måste komma sent första dagen på praktiken...



Saknade och älskade.

En fantastisk och rolig avslutningskväll i Linköping med grillning och dans!

Malin, Emilie, Audrey, Nicolas, Nicolas, jag. Malins fransyskor och mina fransmän!

Audrey, Malin och Emilie. Vi kommer bo tillsammans hos Audrey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0