22 november 22.49

Igår var jag på seans, ett av Sveriges bästa medium kom hit till huset. Det var otroligt intressant och känsloladdat. Jag väljer att inte säga mer, iallafall inte idag. Skulle bli en fet uppsats om jag skulle förklara gårdagen.

Nu sitter jag vid köksbordet i Linköping och pluggar inför morgondagens prov i samhällskunskap. Klockan är mycket och kanske borde jag lägga ner snart men konstigt nog är jag inte trött. Jag borde vara det eftersom jag har varit vaken i mer än 17 timmar.

Känner att vi har alldeles för mycket prov och inlämningsuppgifter nu, finns egentligen inte en ledig dag de kommande veckorna och det är svårt att hinna med allt. Jag bara längtar tills den dag då det mesta är över och man kan slappna av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0