10 november

Jobb lördag, söndag och måndag och de dagar som har gått av den här veckan har bestått av skola, träning och plugg. Är inne i en rätt intensiv period med mycket prov och inlämningsuppgifter så har inte tid med så mycket annat. 

Det var jättekul att jobba i djurhuset igen, och att tjäna pengar samtidigt som man gör något som man tycker är kul är ju bara så awesome. Det är hur skönt som helst att lalla runt där på helgen helt ensam och göra allting precis som man vill och sin egen takt. Sen är det ju också väldigt roligt att få ha ansvar för allting, att känna att dem litar på en och tycker att man är så pass duktig så att man kan ta hand om allting helt själv under helgen. Jag hoppas att jag får jobba vidare nästa termin eftersom att jag har varit skadad en stor del av den här terminen och inte kunnat jobba alla de gånger jag skulle ha jobbat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0