1 november

Andra dagen i stugan och vi har det supermysigt! Sitter sitter just nu framför elden i stugan, lyssnar på Those Dancing Days och glider runt på intranätet. 

Igår åkte vi tidigt från Linköping hem till mig för att hämta lite nödvändigheter så som filmer och spel! Efter det åkte vi och storhandlade och det kalaset gick på över tusenlappen, men det är det så värt!

Gårdagen ägnades åt att värma upp huset med vedeldning, laga mat, se på film och spela spel. Idag har vi varit inne i Valdemarsviks "city" och bowlat, var riktigt länge sen jag spelade och jag hade glömt hur roligt det var. Jag vann nästan, en andraplats är inte fy skam. 

Sen vi kom hem därifrån har vi lagat mat och nu har jag precis pluggat någon timme medan Jonas och Jocke spelar FIFA och Sofia nördar The Sims! Vad kan man dra för slutsats av det? Jo, jag är den enda här som gjort något vettigt!

Ikväll står jag och Jonas för matlagningen, vi kör lite "halv åtta hos mig" och jag och Jonas är ett matlag. Det blir grillat! Fläskfilé, majskolvar, champinjoner och paprika på grillen och sen kroketter från ugnen tillsammans med bearnaisesås, kommer bli awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0