24 mars

Väldigt länge har jag gått och längtat efter juni månad då jag äntligen kan hämta en ny mobil och förlänga mitt abonnemang. Idag när Jonas fixade abonnemang och Iphone på 3 fick jag reda på att om man har en bindningstid på 24 månader får man byta mobil och förlänga eller förnya sitt abonnemang redan efter 18 månader.

ALLTSÅ, jag har gått runt i tre månader och längtat i onödan :( Skulle kunna haft en ny fin mobil för länge sen.. Imorn ska jag ner till stan och hämta ut en ny, det står mellan HTC desire HD och iPhone 3GS.

 


Kommentarer
Postat av: CC

Jag tycker personligen att iphonen är bättre, har en iphone 3gs privat och en htc desire (dock ej hd) på jobbet, så har testat båda.

2011-03-27 @ 13:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0