8 juni

Anlände precis till myra norrgård, ska sätta igång och skriva på min affärsidé som ska vara klar imorgon. Mitt i all pluggstress fick vi idag ännu ett hemprov, har redan ett hemprov från samma kurs som ska vara klart på fredag, och idag fick vi ett till som ska vara klart på onsdag. Vissa lärare verkar tro att man har all tid i världen till just deras kurs och att vi inte har nåt annat skolarbete..

Jag får sätta in min positiva sida nu och vara så effektiv som möjligt så att allt blir klart.. Är säker på att hundratals andra har mer än mig att göra men detta räcker gott och väl för att det ska vara för mycket.

Torsdag: Rovdjursprov och inlämning av affärsidé
Fredag: Hovdjursprov och inlämning av hemprov

Till nästa vecka ska en uppsats i svenskan in plus hemprovet.

Det är ju trots allt sommarlov om en vecka, dock ger det mig ingen energi, jag orkar inte mer för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0