25 juni

Midsommar blev perfekt, åt middag med delar av släkten och på kvällen åkte jag, min syster, hennes pojkvän Erik, deras kompis Fia och min kusin samt hennes pojkvän Kristoffer ut till ågelsjön och grillade och metade. Mycket mer än så finns inte att säga, men det var mysigt och roligt.

Idag har jag storstädat färdigt mitt rum, fyfan vad jobbigt det var. Det är verkligen hemskt att städa när man inte känner för det, men det var tvunget att bli klart. Nu är det iallafall rent och fint och det känns bra.

På eftermiddagen/kvällen åkte jag till Linköping för att spendera kvällen, natten och morgondagen hos min svärmor + familj. Jag har lekt med Sara och Maja, hoppat studsmatta, skjutit luftgevär och tittat på film. Nu har jag precis nattat Sara med bokläsning och "gissa djur". 

Nu ligger jag ensam i Jonas superstora säng och pratar med han på facebook, ska bli riktigt skönt att han kommer hem imorn natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0