23 juni

Igår hände något stort, men vad får ni inte veta förrän söndag natt eller på måndag.

Förutom det där stora så hängde jag med Malin lite under dagen, följde med henne när hon skulle göra teoriprov och sedan åkte vi och klippte oss hos Isabelle. På kvällen gick jag hem till Johanna och umgicks till halv två.

Idag blev det upp tidigt för att åka ner på stan med Johanna, gick där enda till halv 6 och sen jag kom hem har jag påbörjat en storstädning av mitt rum och sen varit till skogen med Malin och hämtat mossa och lite annan inredning till råttorna.


Som sagt har jag påbörjat en storstädning, men min tå är sjuk så kunde inte fortsätta på grund av smärtan. Jag låter som en vekling.

Har ingen aning om vad det är för fel men den är inflammerad (röd, öm som fan och svullen), känns ungefär som att jag fått en spricka i benet som man känner under trampdynan där stortån börjar. Men tossen har inte utsatts för nånting, smärtan har bara kommit stegvis och nu kan jag inte ens stödja på den högra sidan av vänsterfoten. It sucks, önskar att älsklingen var här och tog hand om mig!

Imorgon är det midsommar och jag ska faktiskt inte göra ett skit mer än att äta middag med släkten på dagen. Vet att midsommar är något man kanske borde fira men iår orkar jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0