17 juli

Jobbat nästan hela veckan, ledig från igår till och med tisdag då jag går på det igen. Men jag klagar inte över att göra något riktigt roligt och samtidigt tjäna pengar på det.

Jag skulle verkligen behöva göra nånting, åka iväg nånstans och njuta av sommaren. Framförallt kanske förstå att det är sommar och lov för det känns verkligen inte så.. Jag har en vecka ledigt i början av augusti och sen var dom snälla och schemalade mig inte de två sista veckorna för att jag skulle få lite sommarlov, får helt enkelt se till att dra iväg nånstans då!

Nu tänkte jag se klart en film jag började på förra veckan, charlie st cloud. Imorgon blir det att åka till Norrköping skapligt för att träffa Anna som är nere i lägenheten ett par dagar och sedan hoppas jag på att få spendera lite tid med Johanna under kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0