9 november

Sitter och skriver på ett arbete i tropisk anläggning, tio veckor har vi haft på oss att skapa ett biotopterrarium samt skriva om arten, skötsel, föda osv. Såklart kommer man igång ordentligt sista veckan, känner dock faktiskt ingen stress. Det ordnar sig alltid, på nåt vänster blir det alltid klart i tid hur mycket jag än har.

Av dessa 13 punkter jag har att skriva om har jag nu två hela punkter kvar som är rätt små och två halva stora punkter. Önskar att jag kunde bli klar ikväll men har fastnat i en massa frågor jag måste ställa till läraren. Förhoppningsvis blir jag klar imorn och har torsdag och fredag över till annat.

Eftersom jag fastnat och inte kommer så mycket längre med arbetet och verkligen inte känner för att sätta mig och måla en skiss över terrariet ska jag nog göra mig iordning och sen lägga mig i sängen. Börjar bli sjuk och får absolut inte bli mer sjuk till praktiken så det är nog bäst att jag häller i mig en massa vatten, äter lite C-vitamin och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0