13 november

Så onödigt att bli sjuk nu, jag har inte tid. Är inte riktigt sjuk än men skulle inte förvåna mig om jag blev, bara för att jag inte har tid. Att vara sjuk under praktiken vore ingen höjdare. Hostattackerna kom under höstlovet och nu är jag slemmig och lite febrig.

Klockan är halv fyra, alldeles för mycket egentligen. Jag borde nog sovit för länge sen. Ligger hemma hos Jonas och väntar på att han ska komma upp från datorn så att vi kan sova. Känner att det kan vara bra att vara ordentligt utvilad imorgon med sjukdom i kroppen.


Imorgon åker vi hem till Norrköping igen, på kvällen blir det förfest hos Joel med ett gäng tjejer från klassen och sen lokalfest på skandiateatern, det kommer bli awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0