30 maj

Idag har jag verkligen slöat bort hela dagen och varit ganska värdelös.. Började väl bli lite vettig framåt fem då jag plockade iordning i mitt rum och Peppes. Eftersom att han är borta nu och har ett stort och bra rum så bor jag i princip därinne då jag är hemma och stökar väl ner en hel del! Efter städningen åkte jag och pappa ner till folkparken och tog en glass och nu har jag precis stekt pannkakor till morgondagens matlåda!

Imorgon börjar praktiken, jag ser verkligen fram emot det! Ska ju vara i djurhuset på skolan, det ska bli skitkul. Här kommer lite bilder.





Smådjursavdelningen






Reptilavdelningen
Min favorit










Fågelavdelningen




Kanin&getstallet



Hund&kattavdelningen




 


Kommentarer
Postat av: Jenny

reptilavdelningen är min favvo också! Känner ett visst lugn inom mig när jag är där och kan stå där i evigheter och glo på en orm som rör sig en gång i timmen!

2010-05-30 @ 23:14:19
URL: http://dancingdrummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0