29 maj

Jag har verkligen inte haft lust att sitta vid datorn på hela veckan, därav inga inlägg. Tänkte meddela att jag gått ut ettan, typ, då det endast återstår två veckors praktik. Finns väl en hel del annat och berätta om också men blir så plottrigt när det gått så många dagar så jag lämnar det här och slänger in lite bilder istället!





Jag i min fina utstyrsel!

Jag älskar verkligen den här bilden! Precis lika mycket som jag älskar tjejen bredvid mig.
Nico Pinkis Judas Timon Svensén and me.
Lägg märke till att hon är väldigt lik både en pinkis och en surrikat! Men en söt sådan.


Kommentarer
Postat av: CC

haha grattis, bara två år kvar då ;)

2010-05-30 @ 00:02:34
Postat av: Malin

Skulle inte vilja skippa dom två åren för någonting! Ser verkligen fram emot dom, inte ofta man ser fram emot två år till i skolan.

2010-05-30 @ 21:01:06
URL: http://malinlinneea.blogg.se/
Postat av: CC

Haha nej verkligen inte, men sjukt kul att du hittat något du trivs så bra med :)

2010-05-31 @ 11:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0