Converse

Har länge sprungit runt och letat efter ett par marinblå converse, tyvärr är de slut överallt och kommer inte in förrän i augusti. Hittade dock på internet men då föll jag för en annan färg. Så nu har jag precis klickat hem ett par i färgen geranium :)


Var ju som sagt på hageby centrum förut idag, fick med mig ett par vita tygskor för 100 kr och lite smink. Efteråt gick jag direkt till Johanna och spenderade ett par timmar där, blev tacos och en massa prat. Det är rätt så trist att det skiljer ett år mellan oss, man blir inte alls avundsjuk när damen står där och gör sig fin inför kvällens besök på krogen när man själv får sitta hemma. Inte alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0