8 maj

Har lite bråttom men tänkte tala om att jag lever.

Igår blev det en heldag med klassen ute i djurparken, hade APU-introduktion och såg på den nya delfinshowen. Vi gick runt i alla stall som finns och kikade och fick reda på hur det var att jobba där. Vi ska snart få önska i vilka stall vi skulle vilja göra vår APU. Vi har 4x3 veckor under två år och får önska tre ställen, vilket inte är det lättaste eftersom jag helst vill vara överallt men har 5 ställen jag absolut vill vara på..

Anledningen till att jag har lite bråttom nu är för att jag snart ska träffa tjejerna och sen ta en buss ut till Ewe i Igelfors och jag sitter här halvfärdig. Idag väntas det fyrhjuling, kubb, grillning och övernattning mitt ute i ingenstans! Vilken tur att vädret är med oss....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0