3 maj

Sitter och skriver på ett arbete, men tog ett lite avbrott och tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg.

Tror gårdagen var den första söndagen på evigheter som jag hittade på något annat än att träna, städa och plugga. Träffade Johanna, Robin och Jacke runt elva och gick runt på maxi ett tag. Åkte vidare till Hageby centrum och kollade runt där, var enligt mig inte så mycket att ha..

När vi tröttnat på Hageby så åkte vi ut till Mogata och utnyttjade det fina vädret med kubbspel och långpromenad! Det var supertrevligt.

Även denna vecka ser ut att bli bra, har dock lite mer plugg att ta itu med! Började med att sluta halvtolv idag. Imorn slutar vi efter nationella i engelska klockan tio ;) Det ser bra ut!




Jag och Malin tog chansen att gosa lite med Linus och Embla idag, synd bara att dom luktar så förbannat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0