19 maj

Blev ett kort träningspass på gymmet imorse och nån timme senare löpning runt strömmen + brännboll. Mina ben gillade tydligen inte det eftersom att de skriker att de är överansträngda och behöver omsorg.

Vi har även dissekerat kaniner och marsvin. Jag, Malin och Ewe var väl inga stjärnor direkt men det gick nog rätt fint ändå. Började med att råka snitta upp lite på tjocktarmen när vi skulle skära upp magen, resulterade i en hel del rinnande bajs. Sedan skulle jag och Ewe försöka få ut hela tarmpaketet vilket resulterade i en läckande magsäck och hjärtat blev bara mos när vi skulle dissekera det. Men annars gick det nog rätt fint.

Under eftermiddagen/kvällen har jag varit och handlat med mor och far, ätit hembakad pizza och pluggat. Snart är det dags för sängen, imorn väntar en halvjobbig dag i skolan och sen börjar det riktiga helvetet med lejonet Gabriel som jag nämnt ett par gånger nu. På söndag ska det vara klart, gissa vad jag ska göra i helgen?

Trodde att det var en grupp med gosedjur när jag kom in för att hämta vagnen, det såg verkligen så ut.

Bella och Hanna

En av lärarna hade fått hundvalpar, dock såg den inte så valpig ut på den här bilden. Men gud så gosiga!

 




Kommentarer
Postat av: josefine

:o :o sandra visade mig, är det inte obehagligt? xD

2010-05-23 @ 23:19:36
URL: http://aadicat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0