6 juli

Idag har jag varit hemma i princip hela dagen, var på ett kort besök i stan för att uträtta ett ärende. Annars har jag som sagt varit hemma, spelat tvspel, städat och sett på tv.

Sitter just nu och glor runt på olika sidor om volontärarbete, har hittat två intressanta ställen än så länge. Ett i New Mexico där dom tar hand om misskötta och övergivna vargar och ett naturreservat i Zambia. Just nu vill jag ju iväg efter gymnaiset och jobba i något reservat eller liknande, och även om det är två år kvar så är det nog bäst att börja kolla runt nu. Två år går fort och det krävs en del planering!

Såg nu att man måste vara 21 för wild spirit wolf sanctaury, typiskt. Men jag står nog ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0