27 juli

Lördagen blev som väntat väldigt rolig, det var supertrevligt att träffa massa gamla vänner som man hängde med för flera år sedan och inte träffat sen dess. Det förgyllde väl kvällen lite.

Gårdagen bestod av en hel del soffhäng hemma hos Malin med chicken kebab och film, rörde mig hemåt runt fem och hamnade i soffan igen tills jag la mig. Idag har jag umgåtts med Johanna, lagat mat och gått på stan. Kvällen har jag tillbringat på ett fik med Jennifer.

Imorgon ska jag på ännu en runda på stan, denna gång med Malin och det vankas fika! Sen får vi se vart dagen tar vägen!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Malin hit och Malin dit... hur många Malin finns det??? xD

2010-07-28 @ 15:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0