PUSS

Jag & Vicky

Kommentarer
Postat av: CC

Tycker att det är jävligt kul att se dom här bilderna, kommer ihåg alla ggr vi satt och pratade om hur gärna du ville jobba med delfiner men inte trodde det skulle gå.. och här är du nu :) dt gör en gammal man lite sentimental ;P

2010-12-05 @ 15:43:02
Postat av: malin

Jag är hur glad som helst och med praktiken där har jag kommit ett steg på vägen. Nu är det bara att söka sommarjobb i parken och hoppas på det bästa, även om jag hamnar på nåt annat stall i parken har jag iallafall en fot inne och då är det lättare att komma dit jag vill.

2010-12-05 @ 20:26:59
Postat av: CC

Precis :) Har man en fot inne får man ju kontakter och det är typ bara kontakter som gäller nu för tiden om man ska få jobb :)

2010-12-06 @ 12:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0