SCHOOL 24 augusti



Kunde verkligen inte hålla mig igår från att åka och en dev av tjejerna från klassen som flyttat hit igen, saknade dom på tok för mycket. Så slängde mig på cykeln klockan nio och möttes av Jennys bamsekramar vid boendet, om det var underbart.

Idag drog skolan igång igen och vi har två nya ansikten i klassen, värmlänningen Pontus och Maja från utanför Uppsala. Calle kunde behöva ett manligt tillskott och tjejerna (inte jag) något att slåss om.... Och ja, Maja verkade bra och trevlig.

Fick reda på våra praktikplatser som vi ska ha nu under tvåan & trean, jag lyckades få alla mina tre val jag hade gjort och även det fjärde som lärarna valde var det jag hade hoppats på!

Period 1: Delfinariet
Period 2: Tropicariet
Period 3: Safari
Period 4: Veterinärstationen

Så nu i november ska jag pussas lite med delfinerna och de andra djuren uppe på brådjupet :) samt rensa lite fisk såklart, skura golv och hinkar och träna en hel del! VET ATT NI ÄR AVIS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0