4 oktober

städat mitt rum i ett par timmar nu och när jag kom till att hänga in kläder i garderoben höll mitt glada humör att falla ihop så det var bara att lägga ner och slänga in allt i garderoben, så där blev det ingen ordning inte. men bättre det än att jag skulle tappat humöret efter som jag måste lägga restrerande tiden av dagen till att plugga. och med ett dåligt humör fungerar det inte alls och det hade ju inte varit så bra.

nämligen så att det är ekologiprov på torsdag och jag känner bara massa stress och press.. vaknade hundratals gånger imorse och första tanken var plugg och känslan av en klump stress i kroppen, jävligt onödigt egentligen men kan ju inte riktigt styra över det.

ska komma igång att plugga lite nu så förhoppningsvis känns det lite bättre.




Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0