3 oktober

såg att det var ett par dagar sen jag kluddra här. inte hänt något speciellt som är värt att skriva om förutom våran tripp till skogen igår som var så himla värdelöst. dessutom hade ju inte informationen kommit fram till alla så jag kom ju där i dom bästa kläderna i världen att vandra i skogen med och gå på en åker och få stora plattor av lera och gräs under fötterna. önskar att jag kunde visa er hur det såg åt men sladden är tyvärr hemma och jag är inte hemma så det blir inte idag.. 

men det var länge sen jag var så arg, och jag brukar inte vara så arg så jag kan vara otrevlig mot andra människor (förutom min familj) men jag var faktist riktigt otrevlig mot min lärare enligt mig själv. men verkade inte som han tog det så så hoppas han inte gav mig ett minus där. haha bella berättade till mig igår eftermiddag när vi gick på stan, vilket förövrigt var jättetrevligt, att hon gärna hade lagt sig ner och garvat åt mig för jag var så förbannad, men hon vågade inte. hahahaha xd

är hemma hos emil nu, lasse, maria och barnen är här så snart blir det lite efterrätt. kommer sitta fint.



Peace.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha aa fy fan det va kul. när du skrek på fältet, hahaha <3

2009-10-03 @ 20:44:20
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0