27 oktober

tisdag, snart onsdag och lovet flyger iväg känns det som. men det är väl som vanligt.

nu börjar stressen tränga sig på.. det är sjukt, jag önskar att jag bara kunde vila denna vecka och kunna göra precis ingenting om jag så vill och koppla bort allt med vad skola heter. men jag vet själv hur arg jag kommer vara på mig själv om jag bara går och gör ingenting. för sen när allt kommer på en och samma gång kommer jag ligga där och tjuta av förtvivlan för det är så jävla mycket att göra. jag vet det så väl så minst ett par timmar två dagar denna vecka ska jag ägna åt plugg. kommer vara så jävla värt och så bra det kommer kännas efteråt.

känner iallafall att lovet än så länge inte varit helt bortkastat. i söndagskväll blev det ett kärt återseende med erik, blev en runda till donken och sen hem till emil och glo på en film som jag fick med mig hem från vårt besök på CG.

igår ringde mamma och väckte mig och ville ha med mig och göra nåt så vi åkte ner till stan och gick där ett par timmar vilket var väldigt trevligt. resten av kvällen blev det mys hemma framför tv'n.

idag har jag varit iväg och spelat bowling med emil och jocke. jag kom etta från botten om man säger så, jag har varit rätt bra på det en gång i tiden men nu var det katastrof. har även hunnit med att baka mockarutor ikväll, asgott!!

så det är något som är bra iallafall, mina andra lov brukar se helt tomma ut med totalt bortkastade dagar utav tråk-tid.

ska sluta babbla och kolla på tv nu.


Peace.


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

DET VAR FAN MIN FAVOS OCKSÅ :D PLUS ATT JAG OCKSÅ HAR SKIVAN!!

2009-10-28 @ 21:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0