25 oktober

den här dagen har varit så himla lång, och inte är den slut än, klockan är bara fem.. kanske beror det på att vi vridit tillbaka klockorna idag. känns som om jag hunnit med hur mycket som helst idag fast när jag tänker efter så har jag inte gjort något speciellt..

åkte hem till mig ett tag förut för att ge gnagarna mat och spelade även lite guitar hero. efteråt tog vi en sväng på maxi och kollade runt lite och mötte upp anders för att handla lite. sen vi kom hem har vi kollat på film, johan falk, den första. den var bra så blir nog att se en till senare ikväll.

idag är det söndag, en söndag utan söndagsångest, för imorn är det ingen skola utan imorn börjar lovet!!


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0