19 oktober

4 skoldagar kvar till höstlov, det ska bli så jävla skönt..

veckan ser ut som förra ungefär, skola, plugga matte/engelska, sova.. inte så himla kul, men bara att kämpa på för att sedan kunna ta det lugnt på lovet.

idag har jag varit hemma, har fått mer gjort än jag trodde men samtidigt inte. mycket mer i matten men har inte kollat ett dugg på engelskan, klockan bara rinner iväg. satte mig här en stund för att rensa tankarna från plugg en stund vilket uppenbarligen inte gick så bra eftersom det är det ända jag skriver om!?

kan ju berätta lite om helgen innan jag springer iväg till engelskaboken eftersom jag inte uppdaterat på fyra dagar. finns iofs inte så mycket mer att säga än att på fredagen blev det mys hemma hos emil framför idol som vanligt och i lördags middag+sällskapspel i linköping hos bella med malin och hennes vän diddi. lite bilder dyker upp senare.



Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0