And the days feel like years when I'm alone

jag tänker inte sluta tro och hoppas på oss förens du säger åt mig att det inte är någon idé att hoppas längre.

jag är helt förstörd. förut var jag bara så otroligt sårad och ledsen men nu börjar även saknaden tränga sig på. en stor klump i magen bara, och en i halsen. annars känner jag mig helt tom. det ända jag vill är att kunna sätta mig på bussen och gå några hundra meter åt vänster, upp för en backe och sedan lägga mig bredvid den bästa personen i hela världen och bara somna in och känna att allt är bra...

mitt liv SUGER så jävla hårt just nu, ingenting känns kul och man blir bara irriterad på allting. men det är väl så det ska vara. även denna kväll lär avslutas med att jag badar i tårar. hittade nyss en tshirt som låg slängd på golvet som doftade som dina nytvättade kläder, den doften vill jag bevara tills jag kan lukta på dig, men den kommer snart vara borta.



i still love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0