9 november

jag vill inte det här, jag orkar inte det.. jag klarar inte av att gå runt i denna ovisshet och vetskapen om att jag kanske inte ens kommer få veta, att jag kanske inte ens kommer få det besked jag går och väntar på och kommer gå och vänta på dag ut och dag in. jag hoppas, jag vill tro att det kommer blir bra, att du kommer tillbaka till mitt liv. men kanske hoppas jag för mycket. denna ovisshet förstör mig.
 
lite mer än ett dyng har gått. igår orkade jag ingenting, idag orkar jag ingenting, jag orkar inte ens vara i skolan. jag orkar inte göra saker som jag borde. all min energi går åt till dig och alla dessa tårar och ordet som cirkulerar inom mig är "aldrig mer". men jag vill inte tro det. därför intalar jag mig själv att det kommer bli bra, men egentligen så vet jag ingenting, absolut ingenting.


i want you to want me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0