6 november

fredag må vara den bästa dagen på veckan enligt mig. de allra flesta skulle nog säga lördag.. det är så himla skönt att komma hem tidigt från skolan och känna att man inte behöver ägna tid åt den på två dagar och sen är det så underbart att bara mysa till det på kvällen, lägga sig skapligt och sova tills man vaknar nästa dag. lördagar däremot.. för det första brukar de inte vara allt för händelserika även om jag så önska.. men då börjar också söndagsångesten tränga sig på, eftersom jag nämligen måste plugga varje söndag dessutom lägga mig tidigt och inte kan sova hur länge jag vill nästa dag. så fredagar is the shit, även om man är tröttasT.

jag brände mig på vår vattenkokare imorse då när jag skulle sträcka mig efter ett päron, dumt, det gjorde ont. men en smärta som bara höll i sig någon timme. när jag kom hem hade jag inte kollat på det på hela dagen, då såg den brända huden ut som ett stort födelsemärke och nu har även en pytteliten blåsa dykt upp i vänstra hörnet.


ingen stor grej men ändå.
väldigt dåligt, väldigt nice ärr.

ikväll var det dags för freeedagsmys i soffan framför ensam hemma 3 med syster, pappa och erik. tack gode gud för den fina uppfinningen med att kunna hyra film direkt på tv'n. det är perfekt! dessutom väldigt billigt, en relativt ny film för 29-35 kr!

nu ska jag se de avsnitt tre och fyra av the vampire diaries.
en serie jag fastnat för vilket är ovanligt, så den rekomenderas!

http://www.surfthechannel.com/show/77442.html

länk till avsnitten. kommer ut ett i veckan tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0