5 november

sitter och kollar på min favoritfilm som har hängt med sen barnsben. antar att många har haft den som det någon gång men för mig har det inte ändrats. rädda willy är det jag pratar om. lite den som fått mig att välja vilket håll jag skulle gå åt i livet. drömyrket skulle ju vara marinbiolog lite inriktat på valar om det nu går men det antar jag. har tyvärr fått välja bort det eftersom jag tyvärr inte läsa in de ämnen som krävs för behörigeten till att studera vidare till det. men det vore inte helt fel att få göra en del av min praktik under gymnasiet på loro parque och försöka få in en fot där. vore sjukt häftigt att ens få vara nära de där fantastiska djuren.

tänkte slänga in lite bilder från parken men det fungerade inte. skulle behövas ljusas upp lite här med bilder.


nu ska jag se färdigt filmen och sedan sova. imorn är det äntligen fredag.







hela veckan har det känts som att prata med en helt främmande person, och det blir inte bättre.

Kommentarer
Postat av: issa

Jag har inte ens sett den?! :o

2009-11-06 @ 22:21:23
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0