3 november

jag borde verkligen inte vara här och kluddra nu utan jag borde sovit för länge sen. men...

under gårdagen och idag har vi fått reda på några provresultat och lyckades med ett vg på matteprovet och yttligare ett väldigt starkt vg på engelskaprovet. det är viktigt det där med starkt eller svagt. mitt första vg nånsin på ett matteprov så det känns bra och det syns ju redan nu att det är värt att lägga ned den tiden jag gör även fast det är ett helvete.

nog om det. idag var bella tillbaka till skolan och det var ett kärt återseende. annars har det inte hänt mycket, släppte lite agressioner på arbetsliv och säkerhetslektionen bara och satt kvar till kvart över fyra med dessa jävla kablar och kontakter.

hemma sen blev det potatis och löksoppa vilket är den godaste soppan som finns enligt mig samt nybakat bröd direkt från ugnen. vad är inte godare än en varm rund liten bulle och rikligt med smör som smälter och rinner ner i resten av brödet. ne inget.

satte mig och gjorde klart engelskaarbetet och efter det tog jag en rask promenad på 6 km med min käre syster. nu har jag fått ordning på matvanorna och känner att det är dags att komma igång med träningen också nu när den långa förkylningen har släppt. i'm on my way.



nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0