29 november

det är verkligen upp och ner, som en berg och dalbana, hela tiden. ena stunden glad och positiv, andra stunden fundersam och ledsen. jag blir tokig. vill bara att allt ska vara bra, like it used to be.

den här dagen blev inte så ångestfylld som jag trodde. sov tills jag verkligen inte kunde stänga ögonen och somna om igen. gjorde verkligen ingenting i två timmar innan jag och pappa åkte ut och övningskörde. första gången ute i "den riktiga" trafiken. bara kört runt, runt, runt på F13 innan. men det gick bra, tog en o en annan rondell. men att komma iväg på ettan, no problem, tills jag börjar tänka på att jag ska göra det. då går det inte!? körde runt i minst tjugo min och kom iväg på ettan ett flertal gånger. sen skulle vi träna dragläge i en backe = jag verkligen tänker på hur jag ska släppa kopplingen och när jag gasa och hur mycket = fail. och sen dess lyckades jag inte komma iväg på ettan en ända gång utan två kärringstopp innan :)

nog om det. de resterande timmarna av dagen har jag ägnat åt miljörapporten som ska vara inne på torsdag och jag är i princip klar, bara några intervjuer som fattas. känns helt okej när många andra sitter och beklagar sig och har ingen aning om vad de ska skriva eller hur de ska hinna göra klart innan torsdag. helt okej..

nu ska jag släcka och krypa ner i sängen och förhoppingsvis kommer sömnen leda mig in i några bra drömmar. but you could be a sweet dream or a beautiful nightmare (8)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0