28 november

blev upp tidigt imorse och för att åka iväg till racketstadion med syster och spela lite badminton, faktist bra motion, beroende på hur mycket man går in för det men kan tala om att jag var svettig och röd som en gris efteråt!

nu har jag precis kommit hem efter en lång tur på stan med johanna och anni. hittade lite smått och gott bland annat en ny foundation, har flera st men jag blir då aldrig nöjd med mina köp så testar nya hela tiden. borde kanske lägga pengarna någon annanstans...

resterande delen av kvällen vet jag inte vad som händer. johanna skulle höra av sig med vet inte med vilket syfte. annars blir det film, popcorn och bubbelvatten skulle jag tro!






det känns värdelöst, men samtidigt inte.
it seems like you don't even care
can't take it.
y o u' r e  t h e  b e s t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0