21 november

har varit en mysig dag med mamsen. kom till linköping vid ett och gick runt lite på ikanohuset innan ikea, fick med mig ett par skor och ett nagellack. och från ikea en skrivbordslampa till råttorna, en annan rund liten lampa till nattduksbortet, två kakturplantor samt lite tyg.

hälsade på pappa på sjukhuset en stund efteråt innan det bar av hemåt för att städa hos ratsen osv. har precis blivit klar med allt jag pysslat med så nu sitter jag i sängen och bara tar det lugnt till singing bee.


har även slängt ut 400 på denna goding


(skrivbordslampan)




häxiga skor, något finare på fossingarna :)






jag orkar inte längre.
vill inte att det ska gå en dag till utan dig.

Kommentarer
Postat av: CC

Haha en sån ikealampa tänkte jag köpa förut...hade bara ingenstans att ha den :P

2009-11-23 @ 08:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0