20 november

new moon var ingen besvikelse, inte för någon tror jag..

trampade in hos malin nångång efter två och slocknade redan innan halvtre. inatt har jag endast sovit fyra timmar, men vad gör det när klockan är tio över tio och jag slutade för dagen för tjugo minuter sen? kan inte bli bättre.. dock är jag fortfarande kvar i skolan, och inte för din skull isabelle, inte alls! ELLER KANSKE LITE.

dagen kommer bestå av en del plugg och att bara gå runt att mysa resten av dagen/kvällen.




det var så.. det var så kul att se dig igen. ditt underbara leende gör mig så glad!
think you know who you are, L .


Kommentarer
Postat av: issa

Ditt liv kretsar kring mig. klart du är här för min skull. daaah

2009-11-20 @ 10:49:13
URL: http://macromiss.blogg.se/
Postat av: L

Kul att se dig med såklart! . du ska veta att jag saknar dig . <3

2009-11-22 @ 22:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0