20 november

nu är jag så trött så att bokstäverna hoppar när jag läser och jag kan läsa samma mening flera gånger utan att förstå att jag gör det. då är det nog dags att sova..

jag hade bestämt, redan igår, att idag när jag kommit hem från skolan skulle ägna tid åt plugg för att komma nånstans. det gick inte så bra, jag somnade i soffan istället och sov ända tills vi skulle åka till sjukhuset.

pappa blev inlagd förut idag.. hoppas verkligen att han kommer hem imorn och att allt är okej och att allt ser bra ut.. men kan hända att han inte kommer på hela helgen. det känns inte så bra och orolig är man ju.

nu ska jag sova, blir att gå upp skapligt imorn. jag och mamma ska förmodligen hinna en sväng till linköping för att köpa en lampa till mitt rum innan besökstiden på sjukhuset börjar.. gonatt.


Jag saknar dig E.
Vill träffa dig hela tiden,
men det går inte och
det gör så ont..
Så helvetes jävla ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0