2 november

satt nyss och tänkte på att det var länge sen jag uppdaterade bloggen och så började jag fundera över på vad jag skulle skriva. den första meningen som flyger upp i huvudet är såklart "har nu suttit ett par timmar med en engelskauppsats...." men sen tänkte jag efter lite och kom på att i princip 80 % av allt jag skriver handlar om att jag pluggar, vad jag pluggar och hur mycket skolarbete jag har som ska göras vilket inte känns så himla roande att läsa om kanske, åtminstone inte varenda dag.

dock är jag ju mer den där typen som utnyttjar min blogg på ett sånt sätt att berätta om min min vardag och vad jag gör om dagarna för de som läser. är inte ute efter att jag ska ha många besökare, vilket jag inte har, utan mer skriva av mig och sen får de som är intresserade av min vardag läsa. men det känns så jäkla tråkigt! vet inte hur många vänner och bekantas bloggar jag läser varje dag och alltid är dem lika roliga och spännande att läsa. det är inte om något speciellt det skrivs om men det är väl sättet att skriva antar jag som har fått mig att fastna. mycket handlar faktiskt om deras vardag men även mycket annat, tankar och funderingar, hissar och dissar!?, tips, outfits, bilder och mycket mycket mer.. men tyvärr så slutar min fantasi vid möjligtvis lite tankar. kanske är det så tycker jag bara att det känns larvigt från min sida att börja babba om sådan saker, vet inte riktigt hur jag ska förklara mig där men hoppas någon förstod vad jag menade med larvigt. kanske att jag nångång försökt men det blev bara dåligt och ja, larvigt.

godnatt..

Kommentarer
Postat av: issa

jag gillade det här inlägget :)

2009-11-03 @ 11:16:04
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0