16 november

jag hade för en stund i mitt liv glömt bort hur bra lasse är. men tackar becka som klinkade lite på guran idag för mig. och tacka fan eve som har räddat mitt 11 december 2009. eller kanske adam som har lämnat iväg sin ståplats till lilla mig. ja, tacktacktack.. PUSS


idag så har jag tagit spruta mot svinis. det betyder att jag har svinis i mig vilket ger mig bivärkningar som AJ i armen, huvudvärk och lite feber men inte värre än så. dock sägs det att det är värre imorn, alltså ännu mer pain in armen. det gör redan tillräckligt ont..

efter sprutan, fick vi eller gav vi oss själva hål i två timmar. vi var så värda det.. jag och några anhängare gick till boendet till jennys rum och åt vindruvor samt bakade chokladbollar. skulle mer än gärna vilja bo på skolan och ha en egen liten hydda med vafan jag vill och sköta mig själv. det verkar så roligt och mysit på något vis men samtidigt riktigt jobbigt.

efter väntades datakunskap i tre timmar!? medans grupp b åkte till tropan och lekte med skorpioner och klappade rockor och kolla på hajar och matade silkesapor och .. ja, jag ska skulle hellre åkt dit än datakunskap i tre timmar.

skulle kunna skriva ganska många rader till om denna dag men känns inte som om det är det mest intressanta här i världen. men skulle kunna avsluta med att meddela att jag idag lämnade in de individuella valen, och gissa vad, jag ska ta jaktlicens. här ska det skjutas!

hahhahahaha..



drack nyss vatten ur en flaska och lite vatten rann ner på hakan, precis som det gjorde på dig många gånger..
..allting, verkligen allt påminner mig om dig på något sätt. det skaver och det är jobbigt. i want you back.

Kommentarer
Postat av: bella

bilden! <3

2009-11-18 @ 15:33:04
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0