15 november

asså, heartbrake hotel.. den är så bra! och hur danssugen blir man inte?

efter denna dagen, denna dåliga dag så satt denna film väldigt fint.

nu saknar man bara ett stort tryggt gäng med fantastiska tjejer, eller varför inte bara min johanna?

jag önskar, jag önskar att alla i hela världen kunde vara som dig.


idag har jag varit och hämtat ut biobiljetter med pappa, ätit mat, gosat med frasse, "pluggat" matte och spelat sällskapspel med familjen samt haft tankarna på dig hela tiden och det har varit så fruktansvärt jobbigt. mitt i stunden när allt känns bra kommer tankarna åter, tankarna på dig, och dem talar om att allt är inte bra, allt är inte okej.. för det är något som saknas. och det är dig jag saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0