14 november

skulle åkt till linköping idag egentligen för att träffa isabelle och gå på bio osv. men vaknade upp med världens minsta ork till att göra nånting. det är så jobbigt när man verkligen vill men inte känner för det. men det beror väl på att jag vet hur jag vill att min lördag ska se ut egentligen så inget annat duger. vill att den ska se ut som vanligt, eller som den oftast gjorde.

igårkväll umgicks jag med lite gamla klasskompisar, persson haggis och jocke hemma hos malin. vi såg på film och pratade, det var både behövligt och roligt.

idag då, världens dystraste dag. det regnar och är dimmigt, hela lägenheten är nedsläckt och alla är allmänt tråkiga samtidigt som jag inte har lust med nånting och saknar dig.

d-å-l-i-g-t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0