nananananana

stan idag, inhandlade väskan som jag nämnde igår. fanns bara en kvar, lucky me!
hittade även ett par jeansleggins och en midjekol. den kanske lite för söt för mig men mer för att det är ovant att se. är ju mer den där leggins-linne+kofta/tröja-typen. året om, så tråkigt..

snart ska jag träna lite PLUnummer och även kanske läsa lite.
PLUnummer är nummer (Y) som de olika grönsakerna och frukterna har.
kan kanske fem stycken och nästa vecka ska jag jobba tre dagar i kassan.
börjar bli smått nervös för jag inser nu att jag glömt en del saker hur man gör,
och vissa saker har jag inte lärt mig. så vi får väl se hur det går med det.


oh så tre A4-sidor till :)


Peace.

Kommentarer
Postat av: emma

vart har du köpt kläderna? =)

2009-07-28 @ 13:23:25
Postat av: svar till emma

väskan och jeanstightsen är från vera moda, midjekolen från åhlens.

2009-07-28 @ 15:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0