Somebody tried to tell me that love don't last forever. Said it only happens in your wildest dreams. after all is said and done, we're still here together, never listened to the lies and jealousy

försökt få till ett bra inlägg x antal gånger nu men det går inge vidare bra alltså.
men just nu ligger jag och glor på film med älsklingen. the warriors, nån gängfilm från sjuttiotalet. helt okej faktist!

förövrigt har dagen gått relativt fort. jobb från 10-19, inte så jobbigt idag heller blev dock lamt fram mot eftermiddagen då det inte fanns nåt att göra förutom att plocka skräp.

stack hem vid sju, stoppade i mig lite mat och sedan gav jag mig ut för att möta emil och få lite motion. så tog cykeln ut till kvillinge och tillbaka igen.

imorn väntas jobb igen! cccccccaaaaaaaaasssssssshhhhhhhhhh, mumma.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0